Send As SMS

donderdag, februari 02, 2006

Here are the votes of the jury

Ik heb een goede nacht doorgemaakt. Ik ben nauwelijks wakker geweest van het oppompen van het manchet. Wel werd ik wakker om 05:00 uur toen er weer een E.009 voor een hoop gepiep zorgde.

Dus met een slaperige kop apparaat uitgezet, weer aangezet en een meting gestart. Ik dacht meteen dat ik van m'n hoge bloeddruk genezen was, want in liggende, slapende positie kwam ik aan een bloeddruk van 98/56. Kijk, da's het betere werk.

Maar vanochtend dus weer bij de huisarts en alle getallen bekeken. Het zag er allemaal heel goed uit, nauwelijks (te) hoge waarden. Alleen gisteravond liep het een beetje hoog op. Toevalligerwijs net op het tijdstip dat ik met m'n weblogs bezig was. Zouden die soms hypertensie veroorzaken????

Ook mijn nieuwe polsbloeddrukmeter getest en die wijkt dus vreselijk veel af. Eens kijken of ik het misschien toch verkeerd doe. Maar de assistente had wel een oplossing: "joh, noteer het iedere dag en dan kom je volgende week toch gewoon nog even langs.... donderdag de negende, om tien voor acht. Moet ik het even voor je opschrijven?" "Uhhh, nee, dat onhou ik wel".

Van de huisarts moet ik over een maand of 3 een keertje terugkomen. Heb gelijk maar even voor de komende 3 maanden chemisch snoepgoed ingeslagen, ik kan er weer even tegenaan. Ook hier was de assistente heel meegaand: "Anders nog iets? Ik ben nou toch bezig".

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En ik maar denken dat loggen rustgevend werkt, klopt helemaal niks van dus. ;)
Maar gelukkig dat de bloeddruk in de meeste gevallen wel goed was! :D

6:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home