Send As SMS

zondag, november 06, 2005

Medical Update #7, tussenstand

Ik weet niet wat er met die nieuwe medicijnen aan de hand is, maar ik voel me perfect erbij.

Voelde ik me de eerste week met de Nifedipine behoorlijk lusteloos en was ik snel moe, nu ik sinds woensdag ook de Aprovel erbij slik voel ik me vreselijk fit. Eigenlijk fitter dan ik me de afgelopen weken gevoeld heb.

Da's ook de reden dat ik het hele weekend buiten ben geweest, ik kon gewoon niet binnenblijven. En dat terwijl ik een tijdje terug echt nergens zin in had. Goed spul, die doping.

Nu maar hopen dat de Aprovel geen negatieve gevolgen voor m'n nieren heeft. Om dat te controleren moet ik volgende week nog even bloed laten prikken.

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Da's wel heel fijn om te horen voor iemand met zo'n druk leven!

8:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop niet dat het stilte voor de storm is. Maa moet zeggen wat extra energie sla ik ook niet af :)

10:34 p.m.  
Blogger Pauline said...

Zo te zien heb je een nieuwe hobby gevonden. Fotograferen! Als er iets goed voor je is is het buitenlucht en beweging.
Goed om te horen dat je bloed verder goed is. Wat moet je trouwens met malaria pillen?

Dieder

5:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home