Send As SMS

donderdag, april 12, 2007

Het blijft tobben

Ik ben weer terug geweest naar de oogarts voor controle van de boldruk.

Allereerst is er weer een GDx foto van mijn oogzenuwen links en rechts gemaakt. Hierop was alles in orde, niets aan de hand.

Vervolgens weer een meting van de oogdruk en links nog steeds goed, maar rechts blijft onverminderd hoog. Te hoog naar de zin van de oogarts en dus krijg ik nu andere druppels.

Was het Timolol, nu wordt het Xalatan. Niet langer wordt ingezet op het beperken van de aanmaak van het oogvocht (Timolol), maar wordt nu de afvoer bevordert (Xalatan).

Het valse licht dat ik na de PI heb, is een gevalletje van helaas-pindakaas. Ach, echt veel last heb ik er ook niet meer van, ben het inmiddels gewend.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat raar dat ze niks aan dat valse licht kunnen doen :S. Maar ja, als je er inmiddels aan gewend bent maakt het ook niet zo veel meer uit.

Hoe dan ook, hopen dat de nieuwe medicijnen beter werken!

10:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home