Send As SMS

woensdag, februari 08, 2006

No pills yesterday

Zit ik gisteravond thuis, bedenk ik me opeens dat ik m'n pillen was vergeten in te nemen. Besloten om bij wijze van experiment het maar helemaal een dagje over te slaan.

M'n polsbloeddrukmeter geeft wel iedere dag redelijk overeenkomende meetwaarden aan, dus hij is toch wel constant. Zo zit mijn onderdruk vrijwel iedere morgen tussen de 75 en 80 in. Niet verkeerd.

En dus was ik benieuwd naar de waarde van vanmorgen, na een dag zonder pillen: 96. Allemachies. Die pillen werken dus echt wel. En de bijwerkingen ook, want waar ik normaal last heb van opgezette benen was dat na gisteren niet aan de orde.

Vanochtend op het werk meteen weer alle pillen ingenomen en wow... dat voelde ik een uur of zo later heel goed, had opvliegers als was ik een vrouw in de overgang. En ook weer opgezette benen.

Morgen weer bij de (assistente van de) huisarts langs. Nog even de polsdrukmeter ijken. En gelijk maar eens vragen naar dat vocht. En een verwijskaart voor de oogarts, want die was ik vorige keer ook vergeten.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hmmmmmm.... ik denk dat je eens goed door de molen moet. Bij een internist of een cardioloog.

is er al een thorax foto gemaakt?

12:54 a.m.  
Blogger liszha said...

Jeetje, wat ben ik blij dat ik niet met zo'n ding hoef te lopen. En als dat wel moest zou ik jou als assistent inhuren.
Succes ermee en misschien moet je het advies van je (100%?) private nurse maar eens ter harte nemen.

10:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home