Send As SMS

woensdag, juli 30, 2008

APK

Vanochtend naar het oogziekenhuis geweest voor een controle van m'n ogen. Was een beetje saaie bedoening eigenlijk.

De GDX was prima in orde. Geen verslechtering met voorgaande keren. Een te hoge boldruk zou de oogzenuw kunnen beschadigen, vandaar dat dit goed nieuws is.

Werd daarna door een co-assistent onder handen genomen en die was lichtelijk verbaasd dat ik met mijn bril op voor beide ogen 150% gezichtsvermogen haalde. Hij vroeg zich af waarom ik eigenlijk een bril droeg. Tja, omdat ik zonder bril maar 100% haal en ik dat niet genoeg vind.

Boldruk was ook in orde, links 16, rechts 18. Rechts blijft onverminderd hoog. Het is ook daar dat ik het meeste last heb van PDS, dus dat klopt allemaal wel. Normaal is tot maximaal 20, dus netjes binnen de toleranties.

Volgende check-up: 5 augustus 2009.

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Al met al niet al te slecht nieuws toch?

10:06 a.m.  

Een reactie posten

<< Home